Vaken & (o)pigg...

Vaknade klockan 8 imorse. Fast jag vaknade några sekunder innan vid sex när Sebbe gick upp. Sitter hos honom nu vid hans dator, ska snart gå till köket & fixa lite frukost & sätta mig vid teven i hans andra rum.
Sen ska jag åka hem till mig & Lisen. Måste verkligen ha en ipren, hela min mage är i kramp nästan & mensen är nästintill vidrig nu. Så att jobba funkar inte, inte med illamåendet heller.. :(
Känner mig dum, men vad ska man göra då? Jag vet ju själv att om jag skulle gå dit så skulle jag ändå åka hem efter en stund.

Lite tjafs med en kompis oxå, smsbombar mig gör hon & förväntar sig att jag ska släppa allt och gå till henne. Iaf så är det så attityden är från hennes sida. Sen så kräver hon saker av mig som hon bjudit mig på, men hon verkar glömt att jag bjudit henne oxå. Och varför påstå att hon har mindre pengar än mig & hon bjudit mycket mer? Lögner hjälper inte. Inte heller att säga att man är påväg hem till mig och ska hämta det som hon tycker sig att jag är skyldig henne. Glöm det bruden! Tänk efter, detta var över en-två månader sen som du bjöd mig på detta & jag har bjudit dig efteråt ganska mycket ändå. Alkohol, cigg & en panpizza bland annat. Så vad är det frågan om?


Whatever, över till något annat. Idag ska jag träffa Carro ikväll och fika. Teres smsade mig & undrade om jag skulle på Onzda på Otten, men nej du gumman, det blir inget av det. Jag ska ut på fredag med Shara så det så ;) Hehe

Dags för frukost hörrni! Puss och ha en bra onsdag!♥

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0