Trötter..

Kom hem för fyrtio minuter sedan från jobbet. Andra dagen gick lika bra men skillnaden är att idag är jag sjukt trött. Mina ögon rinner av trötthet o ändå har jag sovit inatt.
Jag ska snart åka till stan för att äta pizza med Jenny. Men eftersom jag helst undviker pizza (jag gillar inte pizzor från pizzerior), så blir det nog kebabrulle eller något sånt. Det e mkt godare. Åh, är hungrig nu, så ska leta pengar o sen bege mig mot stan.

Förlåt för dålig uppdatering men jag är som sagt för trött..


Kommentarer
Postat av: Anonym

tja vet du va susane heter på facebook?kan du säga till henne att adda mej på facebook?

2010-02-18 @ 18:40:08
Postat av: freddy

sry ja glömde namnet hehe.det e freddy från tapherska

2010-02-18 @ 19:41:32

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0