Trött & mätt

Är hemma hos Sebbe nu. Åt nyss ris & kycklinggryta, gott! Innan dess åt vi pastasallad hos mig ;)
Så nu är jag mätt och belåten men sötsugen. Tur att jag har godis till bion ikväll:D


"Varför blev det såhär? Tror du verkligen att du kan lura mig o ljuga för dina andra kompisar? För sanningen kommer att komma fram, och jag tänker inte stå mitt kast då jag inte är skyldig dig saker som du påstår dig att jag är. Du vet att jag bjudit dig mycket tillbaka, men så girig som du är så ser du bara allt annat som de flesta andra inte bryr sig om. Jag vet vad jag pratar om, har folk på min sida, medans du bara har en som är minst lika girig som du. Så hotar du mig en gång till, så får polisen ta över. Du tycker jag är feg, men vad är du då?"

Efter bion blir det sängen & sova. Trots att jag sov till över ett idag så är jag trött ändå. Men jag ska upp senast 10 imorgon så jag kan sova natten mellan söndag & måndag för på måndag är det jobb & 1 mars som väntar.
Nästa vecka blir det att köpa present till syster som fyller 18 år den 25 mars:)
__________________________________________________________________

Puss, för nu ska jag snart åka till bion!♥

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0