tisdag och förmiddag

Vaknade kl 10 idag av alarmet. Låg och drog mig en stund med Lisen. Åt frukost nyss och nu sitter jag kvar i soffan & tar det lugnt. Xena på TV6 och facebook i en av flikarna ..
Idag ska jag handla mat och kattmat och så. Senare ikv ska jag åka till Krokek till min familj & äta semla och vara social^^ Var ett tag sen jag åkte, men kan ju inte åka dit så ofta pga mitt busskort. Har ju tätort.. Och Sebbe har närområde. Vi vet inte vilket av dem som man kan åka till krokek, kimstad, blacka osv med? Tätort eller närområde? Borde vara närområde för det kostar någon hundring mer än tätort. Jag tar ju tätort för det är billigast, dessutom har jag ju inte behov av något annat busskort i vardagen.
Men jag har lånat Sebbes busskort eftersom vi kom fram till att det borde vara närområde eftersom ett sånt busskort är lite dyrare. På östgötatrafiken står det lite, men ingen av oss fattar kartan och det där. Dålig information tycker vi.
Saksamma, vi märker väl hur det går. Annars ordnar det sig ändå.
Nej, nu ska jag klä på mig & fixa lite. Ett bloss oxå innan jag ska städa lite. Städade badrummet igår, nu ska jag ta sovrummet och damma lite.

Puss!♥



(Inlägget skrevs för mer än en timma sedan, men publiceras först nu pga förhinder)

Jag ska till centrum nu & hämta några paket nu när jag äntligen fått leget!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0