Sunday..

Mår inte bra idag. Dels beror det på helgen som varit och sen på att jag tänker för mycket på saker som snurrar runt i mitt huvud. Jag sover dåligt, drömmar mardrömmar & äter dåligt. En dålig period jag har nu alltså. Dessutom hjar jag drabbas av hosta igen :(
Just nu tvättar jag, har även dammsugit, lagat mat, ätit & diskat.
Ska hänga upp tvätten strax & sedan brygga kaffe till mig själv.
Gårdagen var chill, jag var inte onykter. Sebbe var på Hugo och vi möttes upp och gick hem sen på natten.
Sov länge idag hos honom, sedan åkte jag till mig.

Jag & Diia fotade lite igår när vi var hos Sebbe. Senare drog jag & Diia till våran gemensamma kompis Ida, men det blev inga foton tagna då. Lite synd, för Idas hund var bra gosig & kelig! :P



Sebbe är helt klart bäst på att göra grimaser ! Haha.

Nej, nu ska jag hänga tvätt & brygga kaffet.
Puss & ha en bra söndag allihopa!♥

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0