Snökaos & onsdag..

Vaknade hemma hos sebbe vid halv elva tiden. Tittade ut genom fönsret och möttes av en hemsk syn, för snö är inte roligt alls. Spc inte när det blåser hela tiden & snön är blaskig nere på marken. Det tog lång tid innan det började att plogas ocgh spårvagnarna var inställda & ingen ersättningstrafik sattes in. Vilket betyder att jag fick gå för att komma till min buss i ca 20 cm snö, för som jag skrev, så var det inte plogat. Snö upp till knäna, snö på kläderna, hård blåst & irritation över att östgötatrafiken inte satte in ersättningsbussar..
En annan sak som gjort mig irriterad idag är att jag inte har haft ngn täckning alls på min mobil och nyligen så fick jag ett nytt simkort till den eftersom nätet tydligen slagits ut?? Och mitt simkort var tydligen för gammalt för att återställas? Well, fick ett nytt med allt insatt, samma nr men ny pinkod som jag måste lära mig. Dock stänger jag aldrig av mobilen..
Nu har jag tvätt i maskinerns som ska hängas om en halvtimma. Väntar på sebbe oxå som gick hem för att hämta jobbarsaker, han sover hos mig inatt. Vi ska äta kebabpizza ikv med vit sås. Mm, gott! Hade tänkt att vi skulle laga tacos men vi får nog göra det i helgen ist.
På fredag utgång till Otten med Shara. Paradise Hotel kommer dit. Mer info om det här. (klickbar länk)
Sedan på lördag ska jag tatuera mig i svanken. Det blir den på bilden nedan;



Min kompis Lina ska rita den åt mig för jag kan inte rita :P

Nu är Sebbe påväg iaf med vår pizza. Puss

Kommentarer
Postat av: Iffen

Jag ska med till Otten på fredag :)

2010-02-03 @ 20:40:05
URL: http://iffenbiffen.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0