Skit, bara massa skit.

Rubriken berättar allt. Det är skit just nu. Mitt leg är borttappat, känns väldigt bittert. Har polisanmält förlusten via polisens hemsida. Tror nog det blir att göra ett nytt. Jag & min God man ska göra det nästa vecka. Känns skitsurt att vara utan leg, för det använder jag väldigt ofta. Tur att jag hann köpa mediciner & det, för det är ju viktigare än cigg.
Ni kanske undrar vad som hände igår kväll när jag skulle gå ut och så? Då kan ni fortsätta undra för jag kommer inte berätta något i bloggen. Ni som har tillgång till min bilddagbok och facebook kan se där vad som hände.
Jag skäms, men man får lära sig av sina misstag helt enkelt.
Är hos sebbeälsk nu, har duschat & fixat mig. Vi ska strax åka hem till mig & LisenFisen ♥

Bild på min älskling:


Den är inte ny, men hon är så söt där :)

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0