Om min kisse Lisen<3

Alla säger att hon är så fruktansvärt söt med perfekt ansikte och lång svans. Jag håller med. Jag har världens sötaste kissemjau;) dock så är hon busig men det är väl alla 7månaders katter? Men hon e duktig för redan första dagen som hon kom till mig så har hon alltid kissat och bajsat i lådan, aldrig någon annanstans. Dock har hon andra problem, hon tigger. Kanske är för att jag har skämt bort henne lite men hon får alltid lite tonfisk och räkor när jag äter. Köttbullar gillar hon inte och inte korv heller. Däremot skinkmjukost? Bara för att jag ställt undan min macka med pålägget för att senare finna den halvt uppäten av en viss dam... Hmm, ja min lilla fina Lisen alltså. Kmr aldrig ångra att jag tog emot henne, hon gör min dag:) Bloggar från mobilen nu, ligger i sängen. Älskling sover men jag har svårt att somna som vanligt-.-'

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0