Måndag

Idag har jag tagit det lugnt & vilat. Känner mig bättre, men att veta att mensen är påväg känns inte roligt. Men jaja, alla vi kvinnor har vi det syndromet. Mens-syndromet. Blod, värk & ilsket humör. Lite för sugen på onyttigheter oxå. Mensmonster.. Så det kan gå. Tack den som skapade människan att bara kvinnan får mens. Jag bara väntar på att killarna ska upptäcka detsamma. Fast det kommer ju förstås aldrig hända. Men fantisera kan man gott få göra.
Slutpratat om mens-syndromet. Älskling sitter bredvid mig i soffan & ser på dumburken. Han åt en kebabrulle nyss oxå. Jag ska äta chips som jag köpte igår. Och fortsätta läsa en bok som verkar väldigt bra.
Kan berätta om boken vid ett senare tillfälle, vid ett bättre tillfälle, är nog den rätta meningen.
Jag & älsklingen skulle handlat idag men jag hade inga matpengar så vi fikade istället på det lilla jag hade. Matpengen kommer till Icakortet imorgon får jag hoppas på. Då kan jag handla. Kattsanden är slut.

Nu till ett jättecharmigt collage på mig & älskling. (eller inte)


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0