Lördag morgon




Sitter i min pojkväns säng med laptopen i knät. Ska nog snart gå upp och fixa frukost tillsammans med honom. :)
Idag ska jag & min kille äta ute, för det var hans alla hjärtans dag överraskning till mig. Dock vet jag inte vart vi ska äta eller nånting, hehe :P
Jag har fyra saker till honom. Törs inte skriva upp dessa nu, för man vet aldrig om Sebbe klickar in här:P
Alla hjärtans dag är egentligen imorgon, men det känns bättre för oss att göra saker på lördagar än söndagar. Och söndagar har jag ändå städning & tvättstugan.. :P
Jahopp, börjar bli lite nervös inför måndagen då jag ska börja på JC. Känns pirrigt och så. Hoppas att jag får bra mottagning där så det inte blir som det blev på ICA MAXI när jag var där för ett bra tag sen. Dock är Jc mindre och personalen är inte många.
Blir nog säkert bra, tror jag. Måste börja med matlåda hemifrån, för det har jag sluppit när jag var på cafét. Vet inte vad jag ska laga för någon mat, men jag & Sebbe skulle hjälpas åt iaf, för han har alltid matlåda till sitt jobb på Willys.
Nej, nu ska jag gå upp & käka frukost, är riktigt hungrig !

Puss!

Kommentarer
Postat av: Vanjavit

Hoppas att det blir bra på JC!

Puss!

2010-02-13 @ 11:31:29
URL: http://coordinateheart.com/
Postat av: maja

åh, vad gulligt =)

kommer bli jättebra på måndag älsk<3

o matlåda vet jag att du fixar utan problem :)

puss o kram

2010-02-14 @ 09:36:23
URL: http://realworld.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0