Lördag & eftermiddag

Kvällen igår var sådär. Fast det var kul på Hugo på AfterSki temat. Man fick gratis sjalar med Jägermeister tryck på och så fick man köpa jäger shot billigt för 25 spänn :) Så det var kul. Mindre kul var att Shara & Iffen försvann bort till Otten och att Shara tydligen tappade bort sitt leg denna gång. Jag drog till Cromwells efteråt och avslutade festandet med Sebbe, rasmus, hampus & johanna. Sedan blev det taxi hem & sängen.

Idag ska jag & Sebbe gå på bio, det blir I Love You Philip Morris. Klicka här för mera info ^^



Skådespelarna Ewan McGregor & Jim Carrey på bilden.



Idag sov vi länge, vilket var skönt. Nu sitter vi hemma hos mig & dricker kaffe, ska snart fixa pastasallad :) Och senare ska vi åka hem till sebbe igen.

Inga festbilder den här gången, men kanske kommer jag lägga in bilder vid ett senare tillfälle.
Ha en bra lördagskväll! Puss♥

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0