Irriterad...

Är fett irriterad nu. Kan inte sova, har huvudvärk, är totalt rastlös men samtidigt trött( hur fan går det ihop?!). Ligger i min säng påväg att spricka av irritation. Mitt långa hår är i vägen, sängen känns knölig och jag har ont i armen. Klockan halv sex ska jag upp för ska t jobbet imorn.. Är sur över att internet på min mobil är dumt. Jag kan inte komma in på facebook på mobilen för det står ''du måste logga in först'' när jag skrivit in mina inloggningsuppgifter massor med gånger. På bloggen kom jag in utan problem. Åh fy fan vad jag hatar det. Sängen är obekväm likaså kuddarna. Kläderna sitter fel, det kliar och inget är som det ska. Jag tror jag avlider snart alltså. Tänker gå upp nu och glo på teve för är fett sur nu.

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0