In my bed

Ligger i sängen med mobilen. Har ätit godis och läst ur en gratisbok om tjejers tankar i dagens samhälle. Rätt intressant. Ledig imorn, men ingen latdag för det! Måste tvätta, handla, osv. Snart är klockan midnatt men än känns det inte som sovdags. Tisdag imorgon alltså, undrar vad man ska göra efter tvätt,handling osv? Något kul? Annars blir det väl filmkväll m älsk skulle jag tro:) på onsdag ska jag på studiebesök på jc i ingelsta:) det blir spännande;) hoppas jag får platsen som sagt var. . . Lisen råkade tydligen stänga in sig själv i mitt sovrum för dörren var öppen när jag gick t jobbet men stängd när jag kom hem. Letade efter Lisen för hon brukar alltid möta mig i ytterdörren men inte idag. Förstår inte hur hon bar sig åt för att stänga in sig själv. Bajsat hade hon gjort så det var bara att slänga lakan i tvätten och städa sovrummet. Blir nog att stänga sovrumsdörren hädanefter innan jag sticker hemifrån, dock ej med Lisen inne. Så kanske hon inte stänger in sig själv igen . Tror nog hon lekte och dörren slog igen efter henne. Stackars lilla misse ville kela extra mkt idag när jag kom hem. Nae nu ska jag släcka lampan och sova. Godnatt!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0