Idag:)

Väntar på Rosita från aktema som kommer tjugo i 1 nu:) Vi ska åka till JC i Ingelsta o göra ett besök ihopp om att jag ska få praktikplats där. Jag hoppas det blir bra för jag behöver verkligen ny arbetsmiljö. Sedan är det unga människor där vilket är till min fördel :)
Har inte gjort så mycket idag än så länge, käkat frukost, sminkat mig, diskat osv.
Lisen ligger i min fåtölj och tvättar sig. Hon har varit rätt jobbig idag, bits & rivs vartannat och vägrar bli klappad. Vet inte vad som hänt, men att ligga nära mig måste hon göra. Hon är verkligen på bushumör tror jag, för hon biter fortfarande på sin egen svans:) Lilla katten då;)




Nu ska jag gå ut & vänta på Rosita och hennes bil^^

Puss så länge!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0