Idag- badhuset med Sebbe♥

Äntligen så blev det fredag igen :) Vaknade vid niotiden, har duschat & fixat mej och ska snart åka hem till mig och Lisen.
Idag ska jag & Sebbe åka till badhuset här i Norrköping o bada^^ Senare ska vi baka pizza, och ha en slökväll framför tv:n. Blir en mys fredag! :D
Usch, det var snöstorm förut när jag gick upp, men det verkar ha lagt sig nu. Önskar att det kunde vara soligt o fint som det var igår på dagen. Då mådde jag bra, när jag gick ut på balkongen, och solen sken, fåglarna kvittrade och vips så blev min sura min som bortblåst!
Läängtar till våren, då kommer det bli fler leenden och ut & gå.
Har hatat vintern sen den kom i november 09. Visst, det var mys i början och under julen var det oxå mys, men efter nyår kände jag att det fick vara nog. Då ville jag ha vår igen!
Men idag blir det som sagt badhuset med Sebbe, bubbla bubbelpool och åka rutschbana & simma lite ;) Hehe
Nu ska jag stänga av datorn och klä på mig & gå ut. Ska gå bort till bussen & åka hem till mig.
Sebbeälsk slutar vid 16tiden så vi ska mötas upp direkt efter det o gå till badhuset.

Vad ska ni göra denna fredag?

Puss! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

neadå det ska jag inte (: puss

2010-02-12 @ 14:30:36
URL: http://meamija.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Låter nice =D de va läänge sen jag var där :O , Jesper kommer till mig :) så ska va med han ;D höhö försten så kan jag ses på onsdag :)

2010-02-12 @ 17:25:42
URL: http://ruttenskruv.blogg.se/
Postat av: lina

svar;hahah de blev lite roliga fläckar men dom försvann som tur va :D

2010-02-12 @ 17:53:04
URL: http://pimpinaa.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0