Hjälp mig att få poäng på pointshop!

Jag har gjort en ny blogg som jag mest lägger in gratis kampanjer & sådant på. Klicka på bilderna, svara på alla frågor och fyll i dina kontaktuppgifter så bidrar ni med poäng till mig. Och så har ni själva chansen att vinna :) Sen kan ni ju oxå tacka ja till kampanjer som kostar men annars finns det ju nejrutor på alla kampanjer så slipper man oroa sig för att få hem ngt man inte vill. Men kampanjerna är roliga. Bli medlem här oxå, så har även ni precis som jag chansen att samla ihop poäng och till sist få gratis presentkort! Jag till exempel har fått två gratis trisslotter som är påväg hem till mig :D

För att komma in på den bloggen med alla kampanjer så klicka här

Tack på förhand!

PointShop.sePointShop.sePointShop.sePointShop.se

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0