Godnatt!

Såg början på skräckfilmen Coming Soon med Sebbeälsk, men den va seg & vi är trötta så vi ser nog den en annan dag:P
Älskling står i duschen & snart ska vi lägga oss & sova :) jag har lyckats få ordning på min dygnsrytm för jag gick upp halv tio idag och känner mig sömnig nu, så det är bra:) så man e pigg imorn inför jobbet & studiebesöket på Jc :)



Handling:
Vilken typ av scen i en skräckfilm skrämmer dig mest? När ett spöke poppar upp helt oväntat? När huvudkaraktären inte ser spöket som smyger upp bakom en? När du i slutet förstår att själva huvudkaraktären varit ett spöke hela tiden? Men inget av dessa går att jämföra med känslan av att komma hem ensam och plötsligt vara fast i en känsla av att allting som hände i skräckfilmen du nyss såg händer dig.

Källa: Tankafett.com

Godnatt!♥
till mamma,pappa, mina syskon & mina vänner :)

Oh yes, precis som bilden ! Sömnig är jag, är ni som läser detta inlägg sömniga?

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0