Gårdagen, restaurang & pubbesök

Jag & sebbe gick på restaurang igår kväll, som jag skrivit i ett tidigare inlägg. Det var jättetrevligt, vi beställde ugnsstekt potatis med kycklingfilé och champinjonsås. Skitgott var det! :D Till maten drack vi öl och efteråt drack vi kaffe tillsammans med en varsin bit after eight.
Lyckat besök på restaurangen. Notan gick på 520 :- och det betalade Sebbe! Snacka om att jag är bortskämd!
Efter att vi ätit så gick vi till puben Cromwells (klickbar länk till deras hemsida). Där drack vi öl & cider & Sebbes kompis kom dit senare. Senare blev det att vi mötte upp Carro & Pablo och gick till sportbaren O'learys och satt där och drack resten av kvällen :)
Riktigt lyckad kväll! Hem så gick jag & Sebbe genom stora snöhögar upp till våra lår typ. Dökul var det, för vi gick medvetet i all snö och hade lite snökrig hehe ;)
Vi sov gott inatt kan jag tala om^^

Idag har jag dammsugit hela lägenheten extremt noggrant och nu har jag tvätt i maskinerna. Ska fixa lite lunch nu, för är hungrig.

Vad ska ni göra denna söndag? För mig & sebbe blir det lugnt här hos mig.
Puss!

Bilder från gårdagen nedan;



Sebbe på restaurangen Athena





Ljus - mysstämning=)



Jag, (sur min, jag vet, men jag var inte sur) på restaurang Athena.

Tog fler bilder med Sebbes mobil för min dog på restaurangen o resten av kvällen fotade jag med min nokia, men de bilderna är kass kvalité så dessa läggs inte ut.


Kommentarer
Postat av: lina

svar; menar du helgen som kommer nu eller den efter? :O jaa de e ju baraatt du får den när vi ska dit o görat (A)



svar 2; och nej ja hitta inte min väska ja ahde tydligen lämnat den utanför donken i fredas o sen en timme efter när vi vänta på spårvagnen så kom jag på de o sprang tilbax men då va den inte kvar och hade massa dricka i o allt de där :(

2010-02-14 @ 18:23:40
URL: http://pimpinaa.blogg.se/
Postat av: Shara

Låter som en riktig kanon kväll :)<3

2010-02-15 @ 15:00:13
URL: http://metrobloggen.se/sharanybom

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0