Gårdagen & dagen D

Gårdagens kväll spenderades med Melinda på Cromwells. Vi drack varsin drink (jag öl, hon cider) och pratade om ditt & datt, mycket prat kring det förflutna.
En trevlig kväll hade jag iaf. Hade tänkt gå till Hugos efteråt för att träffa Johanna, men jag beslöt mej för att gå hem till Sebbe igen. Och bra var nog det för ikv kör vi hårt alltså! Gäller att vara taggad! Och det är vi många som är kan jag ju säga.
Idag har jag mest bara slappat o städat lite. Duschat & målat mina naglar svarta. Tagit fram festoutfiten som ska jag byta om till senare. Just nu sitter jag bara i underkläder, men ska ta på mig mjukisarna strax och festoutfiten åker nog på efter pizzan/kebabrullen som vi ska äta vid sex ungefär.
Tog lite bilder igår från gårdagen när jag & Melinda satt på Cromwells:




Nu ska jag fixa håret & sminka mig!

Enjoy!♥

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0