fest hela helgen :D

Imorgon blir det Otten med Shara & på lördag Hugo med Sebbe, Rasmus & Sofia.
Kom nyligen hem från stan, har fikat med carro. Ca två timmar tidigare fikade jag med Mija & Diia. Och innan dess så var jag på stan för att köpa mediciner men jag kom hem med tre klädesplagg oxå som var halva halva reapriset så sjukt billigt! :D En ärmlös lång kofta stickad från Gina Tricot, ett vitt och svart randigt linne från H&M och en lång tröja från Cubus.
Sedan köpte jag lite dricka på systemet så nu har jag en hel del för helgen, för hade massor kvar sen förra helgen:P
Imorn ska jag till jobbet iaf, för Lotta ringde & det verkar som att det mesta är fixat nu, tack & lov...
Jahopp, ska snart gå t ica & köpa lite grejer som jag glömde köpa sist jag handlade. Det stänger om en timma, så ska snart gå neråt. Lite kvällspromenad på köpet med, haha.



Ett collage på mig & Diia när hon var hemma hos mig & drack té.
Nu ska jag gå t affären!
Puss

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Det är konstigt, jag hittade ingenting på rean i mellandagarna men nu hittar man hur mycket som helst på reorna.



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att gratis få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha en fortsatt härlig kväll!

2010-02-04 @ 23:13:14
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0