Börjar bli nervös...

Ja som rubriken lyder så känns det lite nervöst nu för mig, jag ska ju börja praktisera på JC i ingelsta imorn! Fast det känns ändå kul och spännande oxå. Har fixat matlåda iform av pastasallad med räkor och plockat fram kläder till imorgon. Blir jeansleggings, blått tanklinne och en ärmlös lång svart kofta från Gina Tricot att ha på sig imorn.
Sen Converse till det.
Sebbeälsk är hos mig & ser på teve. Blåsningen på Tv3 som jag inte tycker är kul..
Klockan är inte mycket & jag har suttit inne hela dagen så ska tvinga Sebbe att gå en liten promenad med mig^^
Frågade nyss och han suckade men gick med på att komma ut med mig. Hihi! jag är duktig på att övertala andra människor. :)

Nu ska jag klä på mig, det e rätt kallt ute vettni! ;) Puss♥

Kommentarer
Postat av: lina

ja men det blir perfekt tror jag för får mitt studiebidrag 25e eller vare nu e :D

och alkohol e gooottt(A) börjar fan bli trött på cider så nu ska jag dricka vodka ett tag hihih :D

2010-02-14 @ 20:44:14
URL: http://pimpinaa.blogg.se/
Postat av: Vanjavit

Håller tummarna för JC!

Det blev en bra kväll igår, det är skönt att läsa.

Och musik får man aldrig nog av (smile)

Du är en bra vän! <3

2010-02-14 @ 21:21:41
URL: http://coordinateheart.com/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0