Award

Jag har fått en award av Sofie

Såhär ska du göra om du fått en award:


* kopiera awarden från min blogg
* länka personen som du fått den av
* berätta sju saker om dig själv
* välj sju bloggar som du vill ge den till
* länka till dem
* lämna en kommentar i deras blogg med information om att du har gett dem en award.

1. Jag är beroende av kaffe & cigg.

2. Jag dricker för mycket alkohol

3. Jag har dåligt självförtroende

4. Jag älskar katter & har en vid namn Lisen

5. Jag är ofta rastlös när jag inte har något att göra

6. Jag hatar att träna.

7. Jag gillar att byta utseende, såsom hårfärg, stil ody.


7 bloggar jag vill tilldela en award:

Maja
Alexxz
Johanna
Sanna
Natalie
Mija
Iffen


Kommentarer
Postat av: Sanna

SV: Tack för adwarden :)

2010-02-07 @ 21:55:51
URL: http://mammasvardag.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0