Torsdag och snart fredag=)



Nu sitter jag hemma och har det bra.. Är hungrig och ska snart fixa käk. Varit seegt på jobbet idag, trodde aldrig dan skulle ta slut. Jag hade kassan med natta, men natta stack hem pga mensvärk och jag fick vara själv i kassan, rätt nice ändå;)

Var ju hemma hos familjen igår och att se Tiramis grav var plågsamt.. Tårarna rann mkt igår alltså:(
Blev bjuden på middag oxå, gott!

Sov hos Sebbe inatt, mysigt.

Vid sju ska jag träffa Lina i stan och förut var jag en stund med Mija, Natha & Jackie. Vi gick omkring och sen beslöt sig alla för att dra hemåt för att alla var extremt pissnödiga, haha xD Så kan det gå vettni!

Imorn kommer Shara till Norrköping, vi ska festa har vi bestämt för det var så läänge sen som vi gjorde det ihop. Martin kan inte vara med för han är sjuk -.-  Sebbe ska vara med och även Lina.. :) Hoppas vi hittar ngt ställe bara!

Nähä, mat i magen kanske? Sen baka chokladbollar :D naajs!!



Familjens kattunge Kimra sussar sött i syster Soni's säng:)♥



Och jag testade systers spegel. Lång helkroppsfigur står på önskelistan:)  Ikea-kortet måste ju slösas upp:)

Nein, nu skriver alla till mig på msn, jag måste fixa mat:) Ha en bra kväll ni!


Kommentarer
Postat av: memii

fin blogg :) cool hårfärg du har ;D

2009-09-24 @ 20:13:50
URL: http://imemii.blogg.se/
Postat av: Jennie

söt katt!

2009-09-24 @ 20:52:48
URL: http://hallon8.blogg.se/
Postat av: Vanjavit

Jag bli glad att du gillar min blogg! Tycker om din med! Det betyder mycket för mig! Tack! :)

2009-09-25 @ 09:27:49
URL: http://coordinateheart.wordress.com/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0