Tatueringen



De två första bilderna är tassarna på den vänstra höften. Högra höften är ännu inte färdig, bara linjerna. Ska fylla i mer färg i det vänstra plus fylla i färg i den högra nästa helg. Jämna till lite o så.

Nöjd iaf=)


Jonte tatuerade mig, han var bra faktiskt:D

Lite bilder från när han gjorde't ;)






Haha, nedersta bilden är knäpp, Jonte tatuerar oh jag smsar ;)


Sitter hemma hos Sebbe, han är iväg på bowlingmatch, men är snart hemma igen. han stack vid halv elva tror jag oh jag vaknade vid halv ett. När han kmt tbx så ska vi hem till mig o käka:)

Sen ska jag träffa Maja o så tvättar jag vid fem som vanligt:) blir chilldag, mysa framför tv:n, poppa popcorn o bara ta det lugnt=)

Ha en bra söndag, läsare! ♥

Kommentarer
Postat av: Martin

Det var ju skit nice:) visste inte att Jonte Tatuerade:P

2009-09-06 @ 13:45:56
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: Jaa sånt gillar vi ;)

2009-09-07 @ 14:53:02
URL: http://iadorehersexyhair.blogg.se/
Postat av: sofie

snyggt med tassarna men skulle inte du tatueria in din katt??


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0