Söndag

Idag har jag & Sebbe varit till finspång och gjort klart mina tatueringar:) Det blev fint faktiskt tycker jag:)
Nu sitter jag hemma hos sebbe, ska sova hos han inatt igen;)
Har en vagel i ena ögat, aj fan:@   typiskt mig.
och mitt hår är himla rött, men jag är nöjd med att se ut som jag just idag. Imorgon är det nog en annan historia..
Sebbe och jag var på lokalfest igår kväll vid hamnen, trevligt vare. Sen blev det Otten, men vi var hemma hos honom före 12, jag drack 3 cider, sen fick det vara nog, hehe^^
Imorgon är det måndag ja, usch! Gå upp tidigt, i regn o rusk ta sig till ett jobb som ligger sisådär fem mil bort (okej, 3 kilometer då, och jag åker spårvagn) från sebbe..
Nu ska jag duscha. Ni som hoppats på bilder får vänta. Jag orkar inte. Checka in min bilddagbok, där har jag lagt upp lite iaf.

Puss på er!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0