Söndag...

Vaknade upp hemma hos Sebbe<3, käkade frukost och sen blev det att dra hem till mig för att städa, diska & panta burkar. Vi både dammade, dammsög och skurade:P Så nu är det rent hemma hos mig :D
Nu är jag hos Sebbe och ska snart äta mat, köttbullar & makaroner, det är gott det!
Sen ska jag hem och tvätta.. -.- Mindre gött.. Tvätta är liksom tråkigt..
Och ja, igår krökade vi hos mig igen då och sen så mötte jag & Sebbe upp Ida på Otten och så var vi där o hade kul, sen gick vi hem, jag somnade så fort Sebbe följde med Ida till bussen, haha:P

Bilder från kvällen finns på bdb.

men lite andra bilder från mitt & sebbes téfika i förmiddags hos mig;



Nej, nu är maten färdig, så ska käka.

ha en bra dag! ♥

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0