Ny vecka igen då




Ja, så var det måndag igen och snart är denna måndagen över:)
Haft en bra dag idag, jobbat, varit på KK-mottagningen och träffat kuratorn som faktiskt var himla bra, ska träffa henne igen nästa måndag samma tid, sen så har jag umgåtts med folk. Fösrt fikade jag med C på Espresso House och så umgicks jag med Maja rätt länge, vi var på stan, hemma hos mig & hemma hos hennes pappa. Bytte kläder med varandra oxå, hon fick jeans och leopardmönstrat linne av mig som är för stora. Av henne fick jag massa skärp ody. ;) Efter det träffade jag Lina en stund och även Mija, natha, Sunita med flera på stan. Sen en kort stund med Johanna hos mig, hon checkade in kläderna som jag försöker sälja och visst, så har jag fått köpare iaf;D Naajs(Y)
Jaha, nu sitter man hemma, ska snart sova. Gick oh lade med tidigt igår med, är så trött på kvällarna nu när det är höst och mörkt ute. orkar inte ens kolla tv :P Illa det, men skööönt att sova!! Fasen, vad jag älskar att sova nu, mardrömmarna är borta och sömnproblem inte lika jobbiga.. Beror nog mest på mörkret tror jag. Värre är höstdeppigheten som jag & många andra drabbas av. Usch för det.
Jaha, imorn ska jag shoppa med min god man till lägenheten då. Får se vad jag får med mig hem sen då..
Sen ska Älsk sova hos mig(Y).. Onsdag mötet som sagt...

Fredag är det PARTYTAJM hos mija som fyllde 22 i lördags. Eller festen är hos Stoffe, men det är hennes fest iaf:) Present ska införskaffas innan fredagen. Lördag, finspång, måste!! tatton ska fixas till och dessutom har Ida köpt kattungar som vi måste hälsa på=)

Nej, sängen ropar på mig, dags att låta huvet vila mot kudden:)

Sov gott, gott folk!! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

nea festen blir hos mig Xd

2009-09-15 @ 21:32:01
Postat av: Anonym

nea pappa är hemma men har ingen annanstans och va :/ hos stoffe fick vi inte va för han får hem 2 katter :/

2009-09-16 @ 12:11:35
URL: http://meamija.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0