Kulturnatt och krök

Igår blev det fest hos mig eftersom lokalfesten tog 120:- i avgift så då sket vi i det. Det kom lite för mkt folk hem till mig, men vi hade fett kul ändå. Sen blev det Otten på Club Aqua, och dansa^^ Jag, Shara, Sebbe & Rasmus var det som gick till Otten^^

Idag är det kulturnatten och det är rätt tjockt med folk på stan. Jag & Sebbe sitter hemma och slappar, ska snart fixa mig eftersom det blir förkrök hos mig och sen fest igen. Kanske Otten igen eftersom Tessy skulle dit idag igen oxå;)

Träffa Shara en stund sen oxå.

Drack nyss kaffe, det behövdes! :D

Nu ska jag gå, har inte mycket att berätta mer än att det är fest för min del i helgen;) Ja, förutom söndag då^^

Puss♥


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0