I´m home and feel shit:(



Vaknade vid typ halv tio imorse. Eller först vaknade jag av klockan som ringde vid sex, klev upp ur sängen, stängde av o gick o lade mig igen för mådde sjukt illa. Somnade som sagt om då. O när jag vaknade hade telefonen tydligen ringt sig varm. Messade samtliga o sa att jag var sjuk, men kunde inte somna om sen. Gick upp o åt frukost framför tv:n, sen så har jag mest bara slappat o försökt bli av med huvudvärken. Drack kaffe nyss, hjälpte föga lite. Mensvärk har man oxå:(
Inatt hade jag hallucinationer så då brukar jag alltid ha hemsk huvudvärk dagen efter som idag då. Usch, det är en plågsam värk som går ut över allt annat i kroppen, jag mår illa, känner mig seg, ont i ögonen, och vill bara ligga och sova, men det kan jag inte för har sovit färdigt för inatt egentligen.

Lina är påväg t Norge, har messat med henne en massa, hon o hennes pappa ska lämna en chiuhua (stavning) som hennes mamma föder upp.;)

Jag ska snart duscha, fixa mat o sen bege mig mot stan för att köpa present till pappsen min som ju fyllde femtio år igår.

Lyssnar på denna låt: http://open.spotify.com/track/3w3nz46qakQZswQFOQfLBA

The Mist Soundtrack. Slutet är så sorgligt & hemskt i slutet på denna film, man gråter..

Nej, nu måste jag duscha.

See ya!




Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0