Hos min Sebbe<3

vaknade vid halv åtta, gick upp 8 för jag var törstig >__<... Kul.
Sebbe och jag gick och lade oss redan vid 22 igår, jag var jättetrött och sjuk:( Dessutom ledsen för att jag inte kunde komma på Mijas fest igår kväll/natt. Men det var skönt att ligga och sova tsm med sin älskling. Vi kollade på tv och åt glass, wienerbröd och chips och drack coca cola. En mysig fredagskväll med andra ord=)
Sebbe är oxå vaken, han sitter vid tv:n nu tror jag^^

Jag har jätteont i min stackars rygg, men huvudvärken kändes bättre. Ett tips - ät panodil var fjärde timme, inte ipren för ipren är inte lika skonsam mot magen som panodil. Panodil ska man äta vare ja..
Det sa "chefen"/min arbetsledare när hon ringde mig igår.

Hmm, lördag morgon äre ja. I vanliga fall sover jag vid den här tiden, men sover man tidigt så vaknar man tidigt oxå. Kan nästan lova att jag kmr sova en gång till under dagen, igår somnade jag vid 12, 13 på dagen tror jag och vaknade vid kvart över fyra på eftermiddan:O dagen innan sov jag inte lika länge:P Men så äre när man är sjuk, sova är det som gäller!

Får se om jag orkar finspång idag. tatueringarna & Idas grymt söta katter! Äsch, att sitta på en buss tsm med sin älskling med musik i örona dör man inte av. särskilt inte som att Jonte, Idas pojkvän själv hade feber igår:P Nevars, men Ida skulle smsa när hon vaknar hur det blir idag.

Nu kan jag inte blogga mer, för ont i ryggen... :(

Byebye och glöm ej att kommentera, ni har varit dåliga på det på sistone hörrni:)

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0