Feber :(



Sovit ett par timmar nu på eftermiddagen. har feber igen och känner mig yr och trött. Känns som om jag typ sover hela tiden, även när jag sitter framför datorn.

Orkar inte:( För nu har jag ångest oxå, en äcklig sådan..

Måste gå och fixa mat, blir nog spagetti och vegetarisk gryta att värma i micron.

Kunde inte sova i min säng för fick ont i ryggen så det blev madrass.

På måndag och tisdag är jag fullbokad står det i min kalender. Det är kuratorbesök, besök på kk-mottagningen, läkarbesök (igen) och sjukgymnast som ska kolla min rygg. (hon pratade om nålar sist, jag börjar ana vad hon vill ska göras med ryggen).
Inte mkt idé att gå till jobbet under tisdagen då jag ska infinna mig hos sjukgymnasten kl 10 och sen på kk-mottagningen kl 13. Dagen innan ska jag vara på kk-mottagningen vid 11...
Men jag går nog till jobbet ändå, eftersom att det känns bättre än att sitta hemma och häcka.

Imorn ska jag inte gå iaf, febern har inte gått över som sagt.

Nej, msåte värma mat!




Kommentarer
Postat av: Vanjavit

Tack så mycket! Vad jag blir glad! En varm kommentar och en komlimang värmer i höst mörkret.

2009-09-17 @ 20:23:08
URL: http://coordinateheart.wordpress.com/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0