^^



Godnatt alla bloggare! ♥

Min dag har varit seg och stressig samtidigt. Mitt huvud behöver paus och min kropp sömn.
Älskling kollar på tv hos mig oh jag ska ta ett sista bloss innan det blir dax att sova.

Fasen, vad kallt det var imorse då! endast 2 ynkliga plusgrader! Och självklart typ 20 grader på eftermiddan. Alltså, vädret, hur ska ni ha't? Jag vill veta hur jag ska klä mig, kanske:P

Snart dax att köpa vinterjacka förresten. Blir nog en everest parkas vindtät, tjock och självklart pälsluva:)
Remember jackan alla "fjortisar" hade förra året? Nu är jag med i klubben, haha. Nevars, men jag har alltid älskat jackor med stora luvor o pälskragar (självklart fejkpäls!)

Väldigt vad jag använt ordet "självklart" idag. Hela tre gr i detta inlägg:)

nej, sova!! Puss och godnatt♥

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0