Drick inte så fort...!



Hmm, ett misstag som jag gör när jag dricker akohol är att dricka för fort. Inte bra, för gårdagens röj vart en kort sådan. Vi satt på stan efter att ha varit hos mig och druckit och jag var döpackad. Jag kunde inte ens sitta själv, så illa var det:O Polisen kom förbi och det var jävligt nära att jag hamnade i fyllecell påstår folk nu. OMG! Tur att jag hade Sebbe som tog han om mig och mitt fulla as. Vi hade tänkte dra till bilträffen men det blev inget av det, för att jag inte ens kunde sitta själv som sagt..:O Så det blev hem till Sebbe och sova. Idag var jag bakis igen, samma som igår.:S Sov, åt en ordentlig frukost (precis som igår). Frukostar är godast när man e bakis:D För då äter man dubbelt så mycket, hehe.

Idag har vi tagit det lugnt, slappat, köpt lite saker på stan, köpt godis, med mera. Nu är jag och sebbe hemma hos mig, jag håller på och tvättar just nu:) efter att jag hängt upp tvätten på tork så ska jag duscha o sen se film tsm med älsklingen min:)<3

Imorn är det dags att gå upp tidigt, usch vad vi hatar det! Sen ska jag till kvinnokliniken vid 11 imorn och träffa en kurator som jag ska prata med. Kul.... Lite jobbigt, men jag måste ju ta tag i det iaf.

På onsdag står det möte oxå på kalendern. Kl 14 hemma hos mig, spännande.. :S

Nej, om en kvart ska jag hänga tvätt. Innan dess ta en cigg.

Hoppas att ni läsare haft en trevlig helg, kommentera gärna och berätta vad ni hittat på för kul!

Pussar





Igår, inte helt nykter...

Kommentarer
Postat av: maja

usch tur du inte hamna i fyllecell! =)

min helg har varit kanon nere i småland! :D träffat massa nytt folk, piercat mig o myst framför tvän med joanna =)<3

2009-09-14 @ 00:51:22
URL: http://realworld.blogg.se/
Postat av: Melinda

Oj vad du verkar dricka nuförtiden! Den svartvita bilden är S-N-Y-G-G! :) Puss.

2009-09-17 @ 16:38:55
URL: http://metrobloggen.se/mindy

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0