Uhh, godmorgon

Vaknade tidigare idag, vid tio typ, eller om klockan var halv elva? Minns inte:P Har ätit frukost vid tv:n som vanligt, ska duscha snart.
Det regnar idag, usch. Tände massa ljus för att få fram mysstämningen, det funkar!
Idag är det torsdag och det är precis dött överallt.. Jag har ont i huvudet, drömde för mkt skumt inatt igen.
Känner mig bättre idag, gladare.. Igår var en förjävlig dag minst sagt. Idag måste dagen åtminstone funka, iaf när jag tycker att jag vaknat på den bra sidan..
Försöker skriva över massa bilder till cd:skivor men det går typ inte.. har fått i massor av bilder förut, men nu vägrar det funka och jag vet inte vf. Antingen så hittar jag inte kopiorna av filerna som ska kopieras till skivan eller så står det att skivan inte är i datorn fast den visst är det.. Jobbigt. Vill ha samtliga bilder som finns kvar på skivor, annars blir det för mkt skit i datorn..
Jag har typ 7 skivor fullproppade med bilder, nu återstår fyra tomma skivor som ska fyllas med bilder, så jag kan ta bort från datorn..
jaja, nån gn går det väl hoppas jag.

Tog lite kort förut på ljusen, vanliga trista bilder, men ändå mys ändå tycker jag med tanke på vädret..




Utanför mitt köksfönster.. Regn, höst, fallna löv..


Och när det är sånt väder, då ligger man i sängen och myser med sin älskling. (Dålig bild, I know)


Nej, nu ska jag duscha! Puss

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0