Soon- Bedtime!

Sitter framför datorn, har ätit både chips och godis, känner hur min mage bara blir allt större och större.. har fått kommentarer om att jag gått upp i vikt och det blir jag ledsen över för vill vara smal...
Jag äter ganska mkt onyttigt, men så kan det vara om man är lite deppig såsom jag är...
Usch, ska snart lägga mig i vilket fall, bara ta en sista cigg, borsta tänder, diska kvällsdisk, plocka fram grejer till imorn så man slipper stressleta osv osv..
Chattar med Melinda & älskling på msn, ska snart logga ur, för orkar inte prata..
nattinatti!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Godis är gott och du var ju väldigt smal innan. Sist jag såg dej var du fin i alla fall! Annars kan jag rekommendera långa, härliga höstpromenader. Det fullkomligt sprakar av färger nu - ut och njut!



Vi var och hälsade på Oma och Migo igår. Båda är pigga för sin ålder! Sköt om dej och KRAM!

2009-10-19 @ 10:19:47

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0