Regn, storm & söndag

Hela denna helg har jag varit frustrerad över en sak - Vädret. Om det inte regnar en hel dag utan uppehåll så stormar det och blåser iskalla vindar i motvind. Sen så ska det helst regna samtidigt och man har inga bra kläder. För går man ut i vinterjacka, vantar, mössa & halsduk så blir det förstås sol efter en stund. Jävla väder säger jag bara.
Annars har helgen varit bra ändå. Festade i fredags med Lina & en massa annat folk i Ljura. Igår var jag & Sebbe på bio och såg filmen "Äntligen Midsommar". Sen idag blir det lugnt som vanligt. Sitta inomhus med ljus, té, popcorn och så.^^
Ska ju tvätta med, Sebbe hjälper till eftersom han ska sova hos mig inatt(A). Hehe




En bild från biofilmen vi såg igår då.



Nae, nu ska jag snart käka, vart hungrig igen:P Fast att jag åt frukost nyligen.. -.-
Sen ska vi hem till mig^^

Byebye

Kommentarer
Postat av: Malin

Var filmen bra? :D

2009-10-05 @ 21:57:54
URL: http://loveisbeaty.webblogg.se/
Postat av: maja

rekomenderar du filmen? ;)

2009-10-07 @ 23:35:27
URL: http://realworld.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0