Måndag eftermiddag

Vaknade vid halv ett tror jag. Minns ej exakt, haha. Åt frukost framför tv:n som vanligt, duschade o fixade mig o sen var jag o handlade hem mat.. Strax ska jag åka till stan o fika med en kompis. Därefter träffa Lina en sväng, sen får vi se^^
Helgen har varit bra, i fredags hade jag lite fest hemma hos mig. Martin, martins kompis sebbe, natha, claudio, shara, mattias och älsk var hos mig och rökte vattenpipa o drack lite. Trevligt trevligt. Sen vid midnatt drog alla hemåt och jag åkte hem med älsk till honom och sov där. Sen på morgonen åkte jag hem till mig för att fixa innan pappa & systrarna kom och hämtade mig. Sen åkte vi till Jönköping där vi hälsade på syster Tess, Jonas och barnen Simon & alva, vilket var trevligt:) På kvällen när vi åkte hemåt igen skjutsade pappa mig till älsk för där skulle vi förfesta! :) Jag, inte pappa alltså^^ Hehe. Det var riktigt nice i lördags kväll! carro & pablo kom dit oxå, skitnice:) Sen så kom Sandra, Erika, Rasmus, Hampus & Mattias. samtliga drog till Hugo sen, där var det hyfsat drag, hihi:)
Vi gick hem två på natten, jag & Sebbe.. Eller vi tog taxi, för jag vart lite för full direkt efter att vi var på Max o käkade. Konstigt det där, för jag blev bara ännu mer full när jag fick i mig mat.. :S
Sov till 14.30 på söndag hemma hos Sebbe, åt mat till frukost och sen åkte vi hem till mig och tvättade. Gick även promenad och lagade middag, sedan myskväll med film och godis^^
Hade skitsvårt för att sova inatt sen, vet inte varför :(
Skriver väldigt flummig och snabbt idag om helgen, känns jobbigt.. Är lite borta i huvet för tillfället eftersom jag sovit alldeles för mkt.. Inte bra, får gå upp tidigare om dagarna så jag inte blir ännu mer flum..

Lite bilder från helgen;


Jag & Sebbe på Hugo under lördagen



Jag på höstpromenad igår :)


Sebbe på höstpromenad :)


Nej, nu ska jag åka mot stan för att fika med min kompis.

See ya, puss & kram!♥

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0