Leediga dageen!

Jag vaknade halv tre på eftermiddagen trots att jag gick och lade mig tidigt igår:O Tror det berodde på att jag mådde så dåligt igår kväll när jag kom hem...
Hmm, så jag åt frukost kl 15 framför datorn, sen så träffade jag jenny en sväng, efter det hem och packa övernattningsgrejer, sen åkte jag och lämnade dem till sebbe och därefter så åkte jag & Lina till Linköping med tåget. Hade tänkt åka till Mjölby men Lina orkade inte sitta kvar på tåget så det blev Linköping. Vi var på donken o käkade, åkte buss till nåt ställe o sen träffade vi hennes kompisar innan vi tog tåget tillbaka till Nkpg. Och nu är jag hemma hos sebbe och redo för sängen. Hoppas jag kan sova bara med tanke på att jag sovit så pass mkt idag xD
Well, nattinatti!



puss & kram


Kommentarer
Postat av: pimpina

nästa gång åker vi fan till mjölby fuck lkpg jävla luffarstad aså xD

2009-10-15 @ 23:01:45
URL: http://pimpinaa.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0