halv elva på kvällen..

Jag & lina kom hem till mig vid typ kvart över nio, innan dess så åkte vi till åby med 430bussen för vi hade så tråkigt och stan var död och det var kallt ute och ingen ville vara hemma.. Så ja, Åby blev vårt mål där vi visserligen bara var i fem minuter innan vi tog bussen till stan igen.. Vi åkte hem till mig och drack coca cola och lina hjälpte mig att ladda hem ett program så att jag kan ladda hem musik från youtube..
Hon åkte för en halvtimma sen, hennes buss går från söder om en kvart:P
Chattar med lite folk på msn, laddar upp bilder osv.. Har typ tråkigt men ändå känns det skönt o bara softa.. ska käka kvällsmat o kolla på tv senare.. Så grymt skönt att vara ledig imorn måste jag säga!!
Sen så måste jag även påpeka en grejm skrev ju igår tror jag att jag ska till jkpg på lördag, men det var nästa lördag! Hade tagit fel på vecka, haha.. Aa, ingen bryr sig nog, men lite perfektionist kan man allt få vara ibland.

Oh well, lite bilder från förut när jag & Lina åkte buss ;











Godnatt!♥

Kommentarer
Postat av: pimpina

du glömde lägga upp bild på gubben med :O hahaha :D

2009-10-15 @ 00:49:24
URL: http://pimpinaa.blogg.se/
Postat av: Vanjavit

Godnatti! :)

Hoppas att du får en bra dag på den lediga dag från jobbet!

2009-10-15 @ 21:29:41
URL: http://coordinateheart.wordress.com/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0