Godnatt!

Nu ska jag bara röka, borsta tänderna o sen sova :) Imorn ska jag gå upp vid 11, för ska handla med Jill vid 12. Efter det hem o käka, sen till stan o handla dricka osv till chillfesten hemma hos mig. Ska kolla efter smak o mer kol till vattenpipan oxå, det är jättebilligt. en limpa kol för fem spänn o smak för tio spänn i en butik som jag hittat^^
Well, sen kanske fika med en person, efter det typ hem o fixa mig inför kvällen, sen ska älsk komma och sen folket^^
På lördag ska jag gå upp vid nio kanske, för pappa & systrarna hämtar mig vid tio, halv elva så då åker vi t jkpg. Åh juste, måste fixa en grej som jag glömt bort. Blomsteraffärn imorn får jag pricka in.

Idag har jag svullat rejält; checka in bilderna bara:







Och så cigg på det. Visst är jag (o)nyttig?

Nej, gonatt nu! puss

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0