Godmorgon! :)

ALLT BRA MED MINA LÄSARE?

Själv så är det bara bra med mig!
Gårdagens kväll började med att jag & Sebbe mötte upp Sonja på Söder tull, vi följde med henne till donken och sen hem till henne för att lämna hennes dotter Gabriella. Efter det stack vi hem till mig, där vi rökte vattenpipa(köpte den i fredags :D), drack och chillade. Jenny kom förbi en stund men hon åkte hem rätt fort efter. Sen så åkte jag & Sonja & Sebbe till Klocket, för det skulle vara fest, men det blev ingen fest, så vi åkte till stan, satt på Hörsal och mötte upp Ralle med flera. Sen blev det donken, jag o några andra käkade & Lina, Jasmine och några andra kom. Sen så vare fest hos Ida, men det var tråkigt så jag & Sebbe åkte hem istället och mös och somnade. Idag vaknade vi vid nio, halv tio, har ätit frukost och kollat tv och ni chillar vi vid varsin dator. Om nån timma eller så så ska vi åka hem till mig och städa osv. Resten av dagen blir lugn som alltid på en söndag. Ska ju tvätta ocå^^ Tvättade i fredags med, men det finns tvätt över ändå, haha..
Funderar på att köpa ny hårfärg, den här gången ska det vara svart med rött underhår. Har en kompis som är duktig på att fixa så ska fråga henne så fort jag köpt två förpackningar svart hårfärg. har en röd hemma redan ;)
Hmm, måndag imorn och det ska införskaffas ny jacka. En svart everest tror jag det blir. Ska kolla på Intersport & TeamSportia oxå. Vill helst ha en peak men den kostar typ fyratusen, så nej, det blir ingen sån jacka:P Hehe
Min gamla jacka som jag haft i tre år, dragkedjan brast häromdan så jag behöver verkligen en ny. har min svarta a-linjeformade kappa med midjeskärp och luva med, gryymt snygg, men dock lite för tunn när det är minusgrader ute. Och så har jag en vit kort jacka med pälsluva, men den är inte i min smak, svarta kläder ska det vara! Skinnjackan går inte att ha vid minusgrader och inte mina vår/höstjackor heller:P
Nya vinterskor ska införskaffas plus vantar, halsduk o mössa.
Lite bilder på jackor som jag vill ha:




Peak




Fjällräven

Altitude Talden Parka (Intersport)


Didrikssons (Vill ha svart)

Everest



Nej, nu ska jag göra mig i ordning och så, sen så ska vi åka hem till mig.

Kanske skriver mera senare, puss & hej så länge


Kommentarer
Postat av: Vanjavit

Det är skapligt med mig, men lika trist i Kil som alltid och vanligt.

2009-10-19 @ 06:39:57
URL: http://coordinateheart.wordress.com/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0