Fredag



Sitter hemma framför datorn, redigerar bilder och fixar.. Fia lade ut en gammal bild på Sebbe på bdb, haha shit, han måste ha varit typ 12 år där ;)
Sov hos Sebbe inatt och åkte sen hem till mig imorse för mår fortfarande inte bra..
Sebbe jobbar och alla andra är i skolan/jobben eller sover, som Lina, hehe..
När jag har slappat tillräckligt så måste jag diska och städa och tvätta.. :) Sen efter det åka in till stan och handla lite grejer (systembolaget, H&M och kiosk)
Sen käka lunch, vad ska man äta idag då? Ska iaf göra en ny sallad, Sebbe åt upp den gamla och sade mig att den var hur god som helst:P Hehe, i min sallad har jag - sallad, paprika, gurka, majs, rödlök,vinäger/olja,vitlök,salladskrydda (rör ihop och ÄT)
Hmm, köpte en varm choklad på Pressbyrån igår när jag & Lina väntade på tåget hem, shit, jag brände mig på tungan x antal gr men jag frös å andra sidan oxå så jag kände inte så mkt då, men idag har jag världens blåsa på tungan.. Haha, så kan det gå!

Oh well, ni kanske vill se min omgjorda piercing (ni som inte orkar eller kan checka in bdb)





Hmm, och min mage säger mig att det är dags att göra situps...

Jaha, nu blev jag törstig så ska dricka vatten innan jag springer ner till tvättstugan och kollar om det finns tvätt-tid.

Kanske bloggar mera ikväll, återstår att se!

Byebye!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0