...

Hmm, denna dag har varit fruktansvärt jobbig. Har gråtit flera gånger och mått skit, så pass dåligt att jag inte visste vad jag skulle göra..
Usch, är såå lättad över att det är över nu iaf. Det är påfrestande att må så dåligt utan att veta en helt klar anledning..
Iaf, Sebbe sov hos mig inatt och kom till mig igen efter sitt jobb så då åt vi mat ihop och han tröstade mig när jag grät (Tack Älskling), sen så har det ju spöregnat hela eftermiddan, skitjobbigt, men vi hade tur för Sebbe fick sjjuts hem av sin pappa och han skjutsade även mig hem till Lina:) Snällt!
Så har varit hos lina från kl 19 typ fram till typ 22-tiden, kom hem vid halv elva ..
Jag & Lina kollade film, slappade, gick ut i spöregnet i fem minuter och kom in dyngsura:P Skitnajs vare^^
Så nu sitter jag här framför datorn och chattar med bästa Maja på msn och flummar lite. Är glad igen, mest för att jag varit så pass deprimerad under några dagar och nu väntar helgen och jag kan vara ledig med gott samvete. Har ju inte varit på jobbet på hela veckan, bara i måndags. Både halsont, ångest och mens har varit hinder.. Men nästa vecka ska jag fan gå varje jävla dag ska jag lova mig själv!
Ja i helgen, vad händer då? jo, hugo både imorn och på lördag och sen inget planerat. Ska till systemet imorn, ha förkrök hos mig och sen utgång till hugo med sebbe o hans kompisar^^
På lördag blir det hugo igen, men denna gång med Maja<3 O så sebbe o några andra kompisar:)



Har nu äntligen fått upp gardinerna idag oxå:) Även i köket men har inte orkat ta kort där än, får blir senare:)



Haha, dålig bild med dålig mobilkamera (nokia). men måste få berätta för hela världen att jag är så lycklig över att jag har DIG, sebastian!♥ älskar dig massvis! ♥


Nej, nu ska jag snart sova. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: maja

helgen kommer bli superbra! :D :*

2009-10-09 @ 00:02:15
URL: http://realworld.blogg.se/
Postat av: M

Vad FINT du har fått det! Ser mysigt o hemtrevligt ut nu.

2009-10-09 @ 09:20:50
Postat av: lina

hahaha aah fyfan när det regna aså det bara ööste ner o_o

men vi kollade ju aldrig klart på filmen haha, fick kolla själv på halva 8)

2009-10-09 @ 12:12:09
URL: http://pimpinaa.blogg.se/
Postat av: Malin

Fin lägenhet du har :)

2009-10-09 @ 15:08:35
URL: http://loveisbeaty.webblogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0