Måndag eftermiddag

Klockan är fyra och ute är det mörkt och dimmigt. Jag håller på och lagar ris med korvstroganoff till mig och Sebbe som kommer hit om en halvtimma ungefär.
Har ont i kroppen känner jag:/ Plus huvudet. Hoppas inte jag håller på och blir sjuk för det får jag inte. Ska ju till Oma nu på onsdag :)
Efter att jag & Sebbe har ätit så kommer min katt hem till mig. Eller under kvällen iaf kommer katten min. Gud vad jag känner mig uppspelt! Hon lär vara skygg ibörjan men så är det ju. Så det blir att hon får nosa runt i lägenheten och sådär. Försöka få henne oxå att lära känna oss såsom vi måste lära känna henne. Det ska bli mysigt tycker jag. Någon att prata med och mysa med och leka med :) Någon att sätta före sig själv. Mitt liv kmr bli bättre med denna katt hos mig^^
Nej, måste titta till maten nu. Och förbereda lite inför katten.

Puss!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0