What?

Vad är detta? Får massa sms från nån tjej som påstår att vi har träffats för ett halvår sen och hon fick tydligen mitt nr, men det kan inte jag minnas.:s antagligen äre nån som driver med mig. Den dära tjejen va iaf kåt, brunett och smal skrev hon när jag undrade om hon kunde berätta om sig själv. Lixom vad vill alla? Låt mig va bara! Shiet, jag orkar inte. Jag har nog med problem. Med känslor och lite annat roligt så jag behöver inte massa bekymmer nu tack! Jag vill träffa dig och dig! You know who you are....

Kommentarer
Postat av: Lina

Kika in på min blogg!

Och om du gillar det du läser, följ den med bloglovin!

KramLina!

2009-05-10 @ 22:05:44
URL: http://llllw.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0