Sunday...

Jag ska börja med min medicin igen eftersom min familj tycker jag har förändrats rejält sen jag slutade.. en personlighetsförändring alltså. Jag har tydligen blivit mer glömsk, förvirrad, tolkar det mesta negativt & är mer sur. När jag åt medicinen var jag tydligen mer glad, öppen, och intresserad av folk. Antagligen var jag lugnare oxå. Så, för att inte den här sommaren ska bli katastrofal så börjar jag väl imorn. Måste maila min läkare o fråga lite saker som jag behöver veta om medicinen..

Så, det min mamma sa, stämmer nog antagligen, för det där lugnet jag kände är borta. jag märkte inte själv ngn förändring när jag åt medicinen men andra gjorde det, så det är bäst jag börjar igen.


Jag har gått ner i vikt sen jag piercade tungan.. Bra. Men nu kan jag äta vanlig mat, men det tar tid och jag behöver mkt vatten. Igår åt jag godis, det var ett tag sen. Det är svårt att äta choklad om man inte har vatten till hands.
Om två veckor ska jag byta piercingstav. Ska gå till lucky7 för de byter gratis åt än, o jag kan inte byta själv.
Min navelpiercing sköter sig oxå bra nu sen jag slutade tvätta den. Nu sköljer jag bara med vatten o det räcker, för smärtan har försvunnit o det är inte rött längre. Enda gångerna det blir rött är när jag råkar stöta till den.


Att göra den här veckan

  • Träffa Diia & Martin
  • Skriva lista på möbler etc till lägenheten
  • Betala en räkning
  • Kolla på Ikeas hemsida
  • Jobba.....
  • Försöka komma iväg till stallet med Lotta.
  • Om torsdagen förblir tom, stallet. (på torsdag kanske maria o jag ska ses)
  • Hugos på fredag
  • födelsedag på lördag



Bild 1. Foto by Maja S, Bild 2,3 & 4. Gamla profilbilder på gamla bloggen...



Längtar tills semestern, då måste jag kunna sola utan att bli rastlös, alltså lika bra att börja med medicinen...
Bilden togs av mamma när jag var 17 år tror jag...



Kommentarer
Postat av: Martin

sommarn är fan här nu!!!!:P

2009-05-28 @ 14:06:58

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0