Slappna av?

Omg, min hjärna är på högvarv och orden slappna av, chilla, softa och relaxa existerar väl inte just nu. Adhd är en riktig plåga ibland... Jaja, har haft klädbytardag med maja och sofie idag. Jag fick 3 hoodtröjor, en lång kofta, milisbrallor, och ett par jeans:) Kläder kan man inte få för mkt av! Eller jo förresten.. Det kan man nog visst. Kväll nu då. Onsdag imorn. Tgt fram matlåda. Pasta med en massa grönsaker och annat gott blir det. Idag var det panerad firre:) Well, vf börjar jag tänka på mat nu? Har inte just att bli hungrig nu! Sånt tänker man bort. Kvällsmaten idag blev 5 kex. Inte konstigt att jag är hungrig. Men orka... Nu ska jag sova. Frukost brukar bestå av yoghurt:) Gonatt!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0