Sjuk.. :(

Jag kom till jobbet, var där en timma o åkte sen hem. Nu är jag ensam hemma med familjens två katter. Mina syskon är i sina skolor, pappa på jobbet & mamma är ute & går.
Jag kom hem för en kvart sedan.. Har ont i magen, mår illa & kallsvettas .. Hoppas jag inte e magsjuk bara "/ Mamma trodde det var medicinen som jag började med imorse, men jag undrar verkligen om e går så fort. Jag sov inget inatt, hade ångest & hallucinationer... Kanske är det det?
Jag som skulle köpt ny medicin idag. Kanske att jag gör det i eftermiddag.. Om jag mår bättre..
Annars får jag köpa imorn och imorn MÅSTE jag må bra. Lite irriterande bara att om det är så att jag inte mår bättre idag så får jag inte komma till jobbet imorn. Stränga regler är det om man jobbar i kök.
Jag MÅSTE vara frisk på torsdag! Och hela helgen!
På fredag är jag förresten ledig från jobbet :D

  Jag gömmer mig inte i mörkret den här gången för jag kan ändå inte sova, o solen lyser.. Det får bli datorn som underhåller mig.. Chattar med en killkompis på msn nu=)

Inatt som sagt kunde jag inte sova... fick bli egoporträtt i väntan på att nattens mörka famn skulle ta mig, men det blev morgonens gryning ist, det var då som jag somnade... :S

  
.. Bored...



Håll era tummar för att jag INTE blir magsjuk lagom till 20årsdan nu! <3

Kommentarer
Postat av: Martin

Det var ju som sagt medicinen.

niceiga bilder:)

2009-05-28 @ 14:09:08

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0