Precis färdig.

Japp, äntligen fick jag lunch. Varit hektiskt idag på jobbet. Maten räckte inte och arbetsuppdelningen var ojämn. Äntligen fick jag iaf sätta mig, har liksom jobbat på ngt så extremt. Disken hade jag och det var jobbigt som fan må jag säga. Saken blev ju inte bättre av att jag har huvudvärk som envist borrar sin i min hjärna och som aldrig vill försvinna. Nu fick jag sällskap av arbetskamrat 1, hon tyckte oxå det var jobbigt. Och ja, det har varit himla hektiskt tempo idag. Nu ser jag fram emot eftermiddagen då jag slipper disken och kan göra nåt annat som gör att jag slipper stressa. Jag har adhd vilket innebär att jag är känslig för stress. Blir helt snurrig då. Blev värre i och med att man inte kunnat sova inatt heller. Ja, nu kmr de andra in hit, äntligen får alla äta. Så måste sluta. Bye Bye

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0