Lördag

Jag hade riktigt roligt igår faktikst! Vi gick aldrig till svea skeppet eftersom vi fick fribiljetter av en killkompis till oss. Fribiljetter till Hugos^^ Men innan kalaset startade så mötte jag & Diia upp varandra vid 20-tiden. Vi gick först till mcDonalds för att käka o efter det tog vi spårvagnen till Klocket där vi träffade lite folk, men ngn förfest blev det ej till vår besvikelse. Så det var bara att åka tbx till stan. Där hade vi tur ändå för där träffade vi på Carro, Natha, Kimmie, Pablo, Wille, Palle, Jossan, Tony & några andra. Av Tony fick vi fribiljetterna till Hugos.^^
Så jag & Diia umgicks först med Carro & co, sen åkte vi spånkan ner till rese där vi väntade på Ida. Under tiden pratade vi med några tjejer, galna var dem som fan :O Ida kom med bussen vid 22 o vi stack till Hugos. Väl inne på Hugos var det ganska öde, förutom nere i bowlingen. Men det kom snart mer folk & jag beställde en Xider grön. Vi sat på Hugos en stund o snackade. Sen så sa Ida att hon ville dansa så då beslöt vi oss för att gå till Otten ist som ligger brevid. Vi gick till det stora dansgolvet där, satte oss o snackade lite, sen så beställde jag en Orgasm, o gick ut för att blossa. Sen in igen o dansa! Ida & jag dansade massor, Diia träffade nån kille.. ;)
Efter en massa dans, rökbloss o drinkar så kollade jag på klockan  o det var dags att dra. Tidigt, men sant, sista bussen går (tyvärr) vid 00.15 på fredagar.. Så nästa gn jag är ute blir det att sova hos en kompis.. Maja ringde o jag kunde få sovit hos henne, men nu hade jag redan bestämt med Martin så det får bli en annan gn att sova där. ^^
Så hemma hos Martin var jag kl halv två. Ida & Diia tog sista bussen hem till sig o den gick vid 1 typ..
Innan de åkte hade två av mina arbetskamrater dykt upp o dansat med Ida. Haha
Ida är tydligen en bra magnet^^

Ska lägga in ett par bilder snart..

Iaf, nu är jag hemma hos Martin, vaknade vid 11 o gick upp vid kvart över 11.. Dricker oboy o känner mig pigg ändå. Är inte bakfull alls eftersom jag knappt drack igår.. ^^
Funderar på när jag ska dra till stan? Kanske med kvart i två bussen eller ska jag ta kvart i fyra? Hmm, det återstår att se ;)

Well, över till ett par bilder från Hugos & Otten



Bild 1. Ida på Hugos. Bild 2. Ida & jag på Otten. Bild 3. Diia på Otten.



Bild 1. Jag på dansgolvet. Bild 2. Ida <3. Bild 3. Ida på dansgolvet.



Bild 1. Jag på dansgolvet. Bild 2. Diia på Hugos. Bild 3. Ida o hennes katt-tassar-tatuering ;)



And now.. I´m going to the kitchen and take  pancakes for lunch..^^   Don´t comment my english, I know I´m bad..


Dessutom, jag skäms ihjäl mig! :O Jag är ganska så rädd med, att jag förlorat det lilla jag hade.. Och jag är rädd att jag kanske skrämt iväg dig.. Nu ska jag vara tyst o invänta ditt svar o hoppas på att jag inte gjort bort mig alltför mkt.. Ibland är jag FÖR spontan :S

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0